Welcome to Never Stand Alone Gaming Community

Welcome to Never Stand Alone Gaming Community, like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Never Stand Alone Gaming Community by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

SeaFoam

Member
  • Content count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About SeaFoam

  • Rank
    Member

Profile Information

  • Gender
    Female
  1. Paramedic
  2. The prebuilt systems use shoddy components. You can build a badass desktop for $900. Easily. If it's that big of a deal, order the parts - ship them to me and I will ship the completed computer, I won't charge you anything for it, just whatever it is for shipping costs. Trust me on this, it's well worth building it.
  3. TAKE IT BACK. Wtf, why are you buying a computer from Best Buy? They're all shit. If you're getting a laptop, get the Y500. If you don't need a laptop, get a desktop and build it yourself.
  4. Let them kill each other. They want to act like animals, it's not gonna bother me.
  5. Sapphire. XFX used to be the brand to get, but now they like to do custom pcb boards that use shitty components. Either one would be a good card, it just depends on if you want to overvolt/overclock at some point - find out which is better. I can pretty much guarantee that the XFX is voltage locked, the Sapphire may or may not be, I haven't looked at that card. Either way, the Sapphire has the superior cooling. It's the same as what's on my 7950s and it is an awesome cooler.
  6. Was it not you that said something like, "nobody fucking cares" when I said something in TS? I wasn't talking to you in the first place, so just who the fuck are you? No sympathy from me. Kthxbye.
  7. They fixed the connection issues, but they have a FUCKTON of other problems. I lost all of my cities yesterday, completely gone. Not to mention, if you're running Crossfire or SLI, it will BSOD your computer immediately. The only remedy is to disable CF/SLI at the moment. Ahh, it also runs like shit on my 7950. It's laughable, since Crysis 3 runs on ultra.
  8. Like I said before, I was on a HC Arma 2 group. I'm up for it again.
  9. I'm just jealous I'm not as awesome as you. You taught me how to be a man. Edit: Fixed, but still correct.
  10. Our current one is based in Greece....... That explains it.
  11. I burn gay animal PORN...soooo yeah Fixed that for you Fixed that.
  12. Steam is svoshark@mchsi.com (yes, I've been on steam THAT long) Origin is SVOShark
  13. No. But you can use a wireless bridge, such as this: http://www.amazon.com/NETGEAR-WNCE2001- ... im_sbs_e_2 There's tons of them out there, this one is just an example.
  14. Are you in a house or an apartment? I'd roll with wireless N. Get a GOOD wifi access point. As much as I hate to admit it, the mac air pro AP is a good one. Here's a list of good ones by price. http://hardforum.com/showthread.php?t=1226866